Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

Juhannus 2009 minne?

Aloittaja sliksi, kesäkuu 16, 2009, 23:17

« edellinen - seuraava »

sliksi

No niin,
meikäläisen Juhannus suunnitelmat meni reisille ja nyt pitäs keksiä nopeasti jotain muuta.
Kotiin ei viittis jäähä nysvöttää.

Mitäs ehdotuksia foorumilaisilla ois?
Esim. jos pärrällä lähtis jonnekkin päin suomea ajelee.
Ite oon siis Turusta.

Handegunnar

Suolahdessa on kokoontumisajo.
Bandit 1250A -07, ex.Bandit 1200 naked -99 (huoltosuhde jatkuu)

annepii

Suolahden Hankalaan minäkin olen lähdössä kokkoontumisajoihin.

http://www.aanekoskenmoottorikerho.net/

Jake_Tku

Onnelaan Juhannuspartyihin.....  :P

harmaahukka

Jokunen on valinnut Kemoran juhannuspörräämiseen, siellä mm. kahvila auki ja lanssi paikalla pyhinäkin (saattavat olla paikat jo loppu, lisää asiasta moottoripyora.orgissa). Itse lähden melkein samalle seudulle oman mopoclubin porukoiden kanssa hyrräämään.

-hh-
1200S -05

Ricoliina

Jos sattuu että joku juhannusviikonlopun päivistä olisi ilmoiltaan kohtalainen niin mites ois Päijänteen ympäriajo? Ajattelin itse sitä vklp tai ensi viikolle.
GSF 650 SA -08 musta
Elät vain kerran – mutta kerta riittää, jos hoidat homman hyvin. - Joe E. Lewis

Siili

Luultavasti tulee vietettyä jussia ihan kotioloissa, jos vaan on säätä niin täytyy lähteä heittelemään pidempiä päiväreissuja johonkin suuntaan.
1250 SA -08
EX 650 SA -07

KAKE-71

Kyllähän toi juhannus menee ihan kotioloissa muutaman grillimakkaran ja oluen voimalla ja jos keliä piisaa niin kyllä jonkillainen lenkki pitää pyörälläkin tehdä.
SUZUKI HAYABUSA -09
EX.SUZUKI HAYABUSA -06
EX. SUZUKI SV 1000 -03
EX. SUZUKI BANDIT 1200s  -99

reka

Ju,ju,juhannusristeilylle,"ulkomaille"!  Toivotan kaikille oikein Hauskaa juhannusta!  ;)
  Jos mopoilla ajelette, olkaahan varovaisia Liikenteessä!

BANDIT1250SA

Sukulaisen mökille ja sinne isännän 60v juhliin.

tmk

Nyt alko loma 8)
Sen kunniaksi otan heti pari kaljaa grillipihvin kera. Juhannusaatto menee varmaan liikuskellessa mopolla kotiseudulla kavereiden mökeillä. Sunnuntaiaamuna klo 4 kääntyy keula kohti Norjaa...
1200S -02
ex 600S -04

sliksi

Iso J kans kaikille!
Saas nähä mihin sitä nyt sitten Juhannuksena päätyy, niin sanotusti kaikki tiet auki ;)

Krisu

Ihan naapurissa menee, hyvää ja pärinärikasta Jussia kaikkille  ;D

Miki

Jos ymmärsin oikein, niin ketjun alottaja tarkoitti minne itse voisi "suunnistaa"??? EI MEILLE! Huomenna aamupäivällä lähdetään mökille, meren rantaa (ihanaa?). Sauna lämpiää jo kuuden aikaan (ihanaa?)... viileä merivesi saa "veren kiertämään" ja löylyn jälkeinen kylmä olut odottaa (ihanaa?) Loppuillasta grillataan / soitellaan haitaria/kitaraa ja lauleskellaan "kotimaisia"  ja nautiskellaan olueista, siidereistä ja muista virvokkeista (ihanaa?... tai, no joo)... Mökki on siis mökki. Mulla on 5hlö perhe, vaimon siskolla 5hlön perhe... molempien perheiden vanhimmoiset seurustelee, eli +2. Anoppi ja Appiukko... serkkupoika Karjaalta... Mökki on siis tupakeittiö alko-ovella, saunamökki saunakamarilla ja leikkimökki joka rempattu kahden maattavaksi... Minä siis asun teltassa pari/kolme yötä... Siitä huolimatta; uskomaton näkymä ulapalle, Lokit kertoo amusta jo ennen nukahtamista, Anoppi lasten ruokinnasta viimeistään aamu yhdeksältä.... vaimo puhuu viimeistään tiistaina... Suzuki on tallissa pestynä ja vahattuna, maailman kopeimpana yksilöna... HYVÄÄ JUHANNUSTA, JA TURVALLISTA SELLAISTA KAIKILLE FOORUMILAISILLE!
650S-07

pxu

Mikille kiitokset Juhannuksen ensimmäisistä nauruista  ;D Ihan hauska Juhannus tästä tulee vaikka sää voisi toki olla parempikin. Kyllä pilviä väistellessä varmasti pääsee ajelemaan kuitenkin!
Ja ketjun aloittajalle: Olen pahoillani - vaikka meillä olisikin tilaa - niin en taida kutsua lähettää minäkään...  ::)
GSF1250SA (vm11)-12
exGSF650SA