1200 bandit pätkiminen/keulinta

Aloittaja petri.hiltunen, huhtikuu 13, 2009, 17:37

« edellinen - seuraava »

petri.hiltunen

 no niin kaikki isolla rosmolla ajajat,nyt vinkkejä kahteen tiukkaan kysymykseen... 1: mistä johtuu banditin pätkiminen? rosmossa yosimuran putkisto,vapaavirtaussuodatin vaikuttaako asiaan,suuttimille en oo tehny mitään?pitäisikö?? 2: kuinkas sitä nyt sit keulitaan"turvallisesti"? en oikeen handlaa tota kytkimen näpäytystä ja kaasun antoa et se nostais sen keulan... oisko jotain hyviä vinkkejä?? turvallisia kilometrejä ja kiitos etukäteen... 8)ä

muumu

Laita allekirjoitus kuntoon niin tietää mistä pyörästä on kyse. Auttaa kummasti avun saantia ;)

1: Laihalla seokset luultavasti. Vaihda vakio suodatin vaparin tilalle niin pitäs parantua. Foorumilla juttua aiheesta enemmänkin tuolla.  Vaparista ei ole niin paljo hyötyä että kannattas tapella kesä kaasareiden säätämisen kanssa.

BAT1200S -01

mikke85

Mä en saannut toimimaan yoshimuran kanssa ilman suutin vaihtoa. mulla on nyt 107,5 pääsuutin 22,5 tyhjäkäynti 2,5 kierros auki ja neulat 4,5 ylhäältä. kokelin ensin 110 mut perstuntuma oli että saa liikaa, myös neulat oli 5,5 ylhäältä mut silloin alkoi nykkimään.
Bandit 1200N -01

Pulpito

#3
2: Turvallisesti ei voi keulia.Aina on tietty riski.
Isorosvolla ei leikitä kytkimen kanssa.Peli ei ole iskussa,jos ei keuli pelkällä kaasulla.

busai

#4
Lainaus käyttäjältä: mikke85 - huhtikuu 13, 2009, 18:24
Mä en saannut toimimaan yoshimuran kanssa ilman suutin vaihtoa. mulla on nyt 107,5 pääsuutin 22,5 tyhjäkäynti 2,5 kierros auki ja neulat 4,5 ylhäältä. kokelin ensin 110 mut perstuntuma oli että saa liikaa, myös neulat oli 5,5 ylhäältä mut silloin alkoi nykkimään.
Saisinko vähän selvennystä,kun sulla oli 110 pääsuutin,niin oliko silloin tuon 5,5 neulat vai missä lovessa?oliko pelkkä slipari vai kokoränni?
Kiinnostaa kun meinaan laittaa 110 ja 20 mikunin suuttimet tilaukseen ja neulat neloskoloon niin josko vaikka potkeis.

mikke85

Mulla on yoshimuran tri-oval vaimennin ei koko ränni ja K&N. Mull oli ensin 110 ja 5 lovessa. Mut silloin tuntui ylä kierroksella et ei käy puhtaasti. Sit laiton ne 107,5. ja alkoi kierroksella toimia mut siinä 3-4000 rpm kohalla hävis tehot välillä ja aattelin että ei saa tarpeeks kun pääsuutin oli pienempi niin nostin neula 0,5 prikalla. Mut sillä ei halunnut päästä liikkeelle kun se yski jä röpätti 1000-3000 rpm. sit laskin neulan siiheen 4.5 loveen ylhäältä ja nyt näyttäis toimivan. kokeilin 30 km.
Bandit 1200N -01

busai

Lainaus käyttäjältä: mikke85 - huhtikuu 13, 2009, 19:35
Mulla on yoshimuran tri-oval vaimennin ei koko ränni ja K&N. Mull oli ensin 110 ja 5 lovessa. Mut silloin tuntui ylä kierroksella et ei käy puhtaasti. Sit laiton ne 107,5. ja alkoi kierroksella toimia mut siinä 3-4000 rpm kohalla hävis tehot välillä ja aattelin että ei saa tarpeeks kun pääsuutin oli pienempi niin nostin neula 0,5 prikalla. Mut sillä ei halunnut päästä liikkeelle kun se yski jä röpätti 1000-3000 rpm. sit laskin neulan siiheen 4.5 loveen ylhäältä ja nyt näyttäis toimivan. kokeilin 30 km.

Et kokeillut eri neulakorkeuksia 110 pääkkösellä?

mikke85

kokeilin viime syksynä en kyllä muista ihan missä lovessa. tod. oli aika korkealla 5,5-6. mut voi olla jos laskis neulan ihan pikkasen ja laittais se 110 että toimis. muten kone toimii kyllä sillä 110, perstuntuman mukaan ihan pikkasen liika. olis kiva tietää mitä lambda näyttä sillä 110
Bandit 1200N -01

busai

Lainaus käyttäjältä: mikke85 - huhtikuu 13, 2009, 20:50
kokeilin viime syksynä en kyllä muista ihan missä lovessa. tod. oli aika korkealla 5,5-6. mut voi olla jos laskis neulan ihan pikkasen ja laittais se 110 että toimis. muten kone toimii kyllä sillä 110, perstuntuman mukaan ihan pikkasen liika. olis kiva tietää mitä lambda näyttä sillä 110

Kaverilla 110 pääkkönen ja 25 tyhjäkäyntisuutin,vuosimalli -04 ja vireina yoshin slipari,vakio filtteri ja neula 4 lovessa ja pelaa hyvin,vielä sellasta kysyisin että onhan sulla vakioneulat?

mikke85

ei, mull on dynojetin neulat ja jouset
Bandit 1200N -01

petska

Lainaus käyttäjältä: mikke85 - huhtikuu 13, 2009, 21:51
ei, mull on dynojetin neulat ja jouset

ja 107.5 mut mikä putsari... todennäköisesti kestäisi laittaa tuolla pääkösellä KN-putsarikin mut taitaa mennä 105 kohdalleen vakio putsarilla tai jopa 98 tai 100 dynojetin suuttimella... ja 2.5 kierroksella seos ruuvit menee toden näköisesti jo 20 suuttimella kohdalleen...

mut lisää aiheesta  http://www.suzukibandit.org/index.php?topic=204.0
Suzuki gsf  1200s vm03...tyttöjen malli (vapari) 1216cc... akran race ränni..RS-36...dyna 2000... Suzuki gsxr 1100
ex suzuki gsf 1200s vm98 mut kuitenkin tallissa, ex suzuki gsx750es vm86 ja tietysti 57vm pappatunturi...

busai

Onkos ne suuttimetkin dynojetin vai mikunin?

mikke85

mull on mikunin suuttimet ja K&N putsari
Bandit 1200N -01

petska

oliskos kellään siellä päin laajakaistaa...et testaisi... menee toden näköisesti 110 pääkösellä 8000 jälkeen seos paksulle mut eipä hajoo... ;)
Suzuki gsf  1200s vm03...tyttöjen malli (vapari) 1216cc... akran race ränni..RS-36...dyna 2000... Suzuki gsxr 1100
ex suzuki gsf 1200s vm98 mut kuitenkin tallissa, ex suzuki gsx750es vm86 ja tietysti 57vm pappatunturi...

busai

Lainaus käyttäjältä: petska - huhtikuu 14, 2009, 09:49
oliskos kellään siellä päin laajakaistaa...et testaisi... menee toden näköisesti 110 pääkösellä 8000 jälkeen seos paksulle mut eipä hajoo... ;)

Eipä oo mittaria,penkkiin vien korpiaholle kun saan ny jotenkin toimimaan...110 ja 25 suuttimet laitan tilaukseen,vakio neuloilla 3 tai nelos uraan sokka,seosruuvit nyt auki 3,5 ja laihalla,jos ottasin vain 20 pilotit niin ruuvit tippus 2 kieppiin petska sun mittausten mukaan,elikkä ei jäis taas paljoa varaa ruuvata,mutta kun otan 25 niin kiepit tippuu n.0,5 auki ja on varaa ruuvata?
Jos menee ylhäältä kovin paksulle niin kumiluttero pois putsarista tai kn filtteri,tai jotain.