Ajokausi avattu Turussa.

Aloittaja scooterman58, maaliskuu 22, 2009, 09:23

« edellinen - seuraava »

scooterman58

Fillaroin eilen Turun torilta kotia päin tois puol jokkee. Parkissa Hayabusa,ilmeisesti mallia 2008.Vieressä omistaja nahkatakkinen kaveri. Harmittaa kun ehtinyt jutustelemaan.Toiset ajaa kalenterin mukaan ilmeisesti. Itsellä ehtona vaikka ajohalut on kovat täytyy lumien olla sulaneet.

Hombre

Eikös se riitä että tie on sula?
nimim eilen ekan kerran 09
Kotka with flavor,,,

harmaahukka

Koska olen kaamean kateellinen, voin vaan todeta, että tehän ootte perskules kuin kuusen alta yöllä salaa joululahjat avaavia pikkupenskoja! :D :D

-hh-

PS. Aatelkaapas, jos meille pohjoisen ugreille olisi käynyt niin huonosti, että esi-isämme olisivatkin vaeltaneet johonkin lämpimään maahan asumaan. Eipä olisi enää ajokauden avajaisia lainkaan!! Mitäs sitten odotettais koko talvi ???
1200S -05

scooterman58

Hyvin sanottu HH. Oikeesti taustalla mullakin oli perisuomalainen kateus. Minä fillarilla ja toisella pitkään haaveilemani busa. Haaveet kaatuu taas ei voi mittään.

track08

Kaivoinpa sitten Banditin talviunilta. 82 kilometriä ehdin kurvailla, ennen kuin valui elohopea pakkasen puolelle. Eipä kovin kummoselta tuo viiden päivän sääennuste näytä.
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

Sveni

Perjantaina 20.3.2009 bongasin kevään ensimmäisen prätkän Turussa Jaanintien ja Kalevantien risteyksen valoissa.

Viikonloppuna oli nätit kelit, mutta tänään maanantaina on pyryttänyt jo 5 cm lunta ja vielä sitä tulee :(



1250SA -08

KAKE-71

Mä kävin lauantaina (21.04-09) ajamas noin 10km lenkin, kivaa oli mutta kylmää ja liukasta kun on niin paljon sepeliä teillä.
SUZUKI HAYABUSA -09
EX.SUZUKI HAYABUSA -06
EX. SUZUKI SV 1000 -03
EX. SUZUKI BANDIT 1200s  -99

Brotha

Hämeenlinnassa kausi avattu=) 30 kilsaa pyörin tuossa kylillä ja eipä paljon tarttenu moikkailla...
Oli liukasta...ja voi, niin kivaa ;D

ÖÖ.

Pari kilsaa tuli tuossa öljynvaihdon yhteydessä ajeltua. Se jo riitti siihen että pyörä ihan kurassa vaikka välttelin märkää.  ;)

leppama

huomenna pittää päästä ajamaan kaikki on kunnossa akussakin on virtaa kun olen käytellyt  kaiken talvea
bandit 1250s 2008

Low

28.3:tta tuli haettua pärrä ajoon...  vähän vähiin tuo vielä jäänyt, mutta ootteko kattoneet miten upea pääsiäinen on luvassa länsi suomeen ! Yes! ;D

reka

#11
No,niin poijaat 85km tuli mittariin. Vähän koleaa oli,mutta mukavaa!!! Yllättävän paljon motoristeja liikkeellä! Tästä hyvä jatkaa,,,,,,, 8)

rosmo69

No nyt se tapahtu,tänään avasin ajokauden mäntässä,koleaa mut kävin rosvon tankkaamassa ja heitin lenkin bensapiikille ja takaisin,kyllä sais jo kadut kuivaa ja kevät alkaa lämpeämään ;D.
Rosvo kyllä palveli hienosti taas ja kävi todella nätisti,penkitys edessä jämsän huoltokaksikossa lähiviikkoina... ;) saadaan piilevät hepat esiin...

karitapio

Outo tunne. Taas tienpäällä 8 kk tauon jälkeen. Kylläpä maistui mukavalta. Samanlaisia haaveilevia harmahtavia äijiä oli Aurajoen rannalla kymmenittäin.