Bandit 1250 vm 2009

Aloittaja scooterman58, helmikuu 23, 2009, 21:24

« edellinen - seuraava »

kake

#15
Onko kenelläkään tiedossa mitkä polttimot katetussa 1250 Bandiitissa on etuvalossa?

tsumia

Lainaus käyttäjältä: kake - maaliskuu 15, 2009, 16:07
Onko kenelläkään tiedossa mitkä polttimot katetussa 1250 Bandiitissa on etuvalossa?

Manuaali kertoo, että ajovalona 12V 55W H7 x 2 ja parkkivalona 12V 5W x 2
1250SA -07

kake


kake

Onpas kinkkinen paikka ton uuden Bandiitin kanssa. Mulla on 2005 S Bandiitti, ajettu 25 000 kilsaa. Myyjät haluaisivat sellaset 6000 euroo välirahaa uuteen ABS  Bandiittiin. Onkohan toi nyt oikeesti välirahan arvoinen hankinta, siis tuplahinta verrattuna nykyiseen pyörään? Onhan se uusi pyörä sentään ruisku ja vesijäähy, mutta onko se puolet parempi kun toi vanha? Jos vaihtaiskin pari vuotta vanhaan käytettyyn, hinta onkin hiukan toinen. Toisaalta mitä muita pyöriä saa pari vuotta vanhana ~14 000€ hintaan? Pistää kuume miettimään. Ihan vaan spekuloin itekseni.

Pulpito

Kauppiaat pelkäävät laman vievän ostajat liikkeistä,joten eivät uskalla ottaa vaihtopyöriä kuin puoli-ilmaiseksi.

kake

Lainaus käyttäjältä: Pulpito - maaliskuu 21, 2009, 08:24
Kauppiaat pelkäävät laman vievän ostajat liikkeistä,joten eivät uskalla ottaa vaihtopyöriä kuin puoli-ilmaiseksi.

Uskaltavat kuitenkin ottaa uusia myyntiin. Siinä kuitenkin mennään metsään, koska taantuman ollessa nykytasolla uusia motoristeja ei tule siihen tahtiin, kuin parina viime vuotena. Nykyisillä pyörän ostajilla on kaikilla vaihdokki, ja jos niistä ei hyvitä tarpeeksi, uusia ei mene kaupaksi. Pitää varmaan odotella kesän lopulle, niin silloin myyjät näkevät minkälainen talvivarasto on jäämässä käteen. Nytkin on noita ylivuotisia tarjolla jonkun verran, jopa 2007 malleja.Tällä hetkellä kaupat 2009 mallista on kiinni noin 700 euron erimielisyydestä. Katsellaan mihin päädytään. On se kuitenkin mummoissa reilut 4 tonnii. Niin kuin aikaisemmin kirjoittelin, niin pari vuotta vanhaa Bläkkäriä ja FJR:ää saa  samaan hintaan. Mutta kuka nyt Hondaa..........

Hombre

#21
Kysele tarjousta eri dealereilta.

Toiset on ns. nettomyyjiä ja sitten löytyy myös kaupantekijöitä.

Tarjoukset Rikulta, RM heinolta etc,,  ja tiedät hajonnan.
Kotka with flavor,,,

japa vaan

Mulla vaihtu fz6:n -06 uuteen isoon vesirosvoon 4000e välillä.Mielestäni tein hyvät kaupat ;D

kake

Lainaus käyttäjältä: japa vaan - maaliskuu 23, 2009, 17:52
Mulla vaihtu fz6:n -06 uuteen isoon vesirosvoon 4000e välillä.Mielestäni tein hyvät kaupat ;D

Missä teit kauppoja?

japa vaan

Lainaus käyttäjältä: kake - maaliskuu 25, 2009, 19:57
Lainaus käyttäjältä: japa vaan - maaliskuu 23, 2009, 17:52
Mulla vaihtu fz6:n -06 uuteen isoon vesirosvoon 4000e välillä.Mielestäni tein hyvät kaupat ;D

Missä teit kauppoja?

Kuopion pyörä ja mopo

kake

Lainaus käyttäjältä: japa vaan - maaliskuu 27, 2009, 17:48
Lainaus käyttäjältä: kake - maaliskuu 25, 2009, 19:57
Lainaus käyttäjältä: japa vaan - maaliskuu 23, 2009, 17:52
Mulla vaihtu fz6:n -06 uuteen isoon vesirosvoon 4000e välillä.Mielestäni tein hyvät kaupat ;D

Missä teit kauppoja?

Kuopion pyörä ja mopo

Mulla on Helsingin "tytäryhtiössä" neuvottelut meneillään, pikkasen on vielä ilmaa välirahassa. Saa nyt nähdä miten käy.

kake

Hyvin kävi. Viime torstaina kävin hakemassa uuden 1250 SA mallin kotia. Mittariin tuli kokonaiset 700 metriä, talli on jälleenmyyjän naapurissa. Helsingin Pyörä ja Mopossa on myynnissä nyt hopean värinen -05 1200 S-mallin rosvo. Voin suositella sitä, se on huippukunnossa, huollettu ja hyvin pidetty, ajettu oikeesti ~23 000 kilsaa. Lisätietoja saa minulta YV:nä. Eikä tämä ole mainos, onpahan tilaisuus saada tietoja ostettavasta pyörästä.

kake

Aika hassussa asennossa uudessa Bandiitissa on toi vaihdevipu. Ei meinaa jalka taipua pedaalin alle heittämään isompaa pesään. Vipu on kaiketi säädettävissä, täytyy tutkia. Pyörä tuntuu muutenkin "oudolta" 1200 -05 Bandiitin jälkeen. Satula ja stonga tuntuu erilaiselta, voi olla pitkälti tottumuskysymys.Rungon madallutus ja sitten satulan nosto voivat myös tulla kysymykseen,avoimempi ajoasento ja jalat ylttää silti maahan.
Totutellaan kuitenkin nyt ensin. 8)

Pulpito

Turha totella.Säädä vain heti vaihdevipua.Tehtaan jäljiltä  ihan ihme asennossa.
Tankossa  ranteet vika asennossa ja turhan ylhäällä.---Vaihtoon.

kake

Vaihdepoljin säädetty, nyt on hyvä. 8)