Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

Tankin korkki jumissa..

Aloittaja möhömaha, helmikuu 3, 2009, 21:10

« edellinen - seuraava »

möhömaha

Tervehdys!Kaveri siirtyi myös motoristikantaan ja hankki viikko sitten vanhan gikserin,vm.-88 ja tänään ilmeni otsikon mukainen ongelma.Onko kenelläkään ollu vastaavanlaista probleemaa?Itse asun 200 kilometrin päässä joten en pääse korkkia ihmettelemään.Pyörä on seissyt kuulemma melko kauan joten lukon mekanismi on varmaankin hapettunut.Itse ehdotin lukkopesälle aseöljy-kylpyä mutta mikäli muita vinkkejä tulee mieleen niin kertokaa ihmeessä.Nöyrät kiitokset jo etukäteen..

rosmo69

Jos oikein muistan niin se on kans ruuveilla kiinni niinku rosmon korkkikin,kuusioruuvit irti ja korkki käteen ja eikun likoamaan ruosteenirroitus öljyyn ja kun aukeaa avaimella niin kunnon aseöljy lastikylpy perään niin eiköhän se siitä herää... ???

möhömaha

Minä kiitän vinkistä,ilmottelin kaverille neuvot.Toivottavasti plugi muljahtaa auki..Itellä on -01 1200s Bandit vaikka tuo "nou bandit":a näyttää mutta se johtuu ainoastaan siitä että olen uskomattoman kädetön näiden tietokoneiden kanssa!Kyllä mä yritin mopedin tänne ilmottaa mutta eihän tuo perusduunarilta luonnistu ;D

quumies

Itsekin irrottelin taannoin tankin korkkia. Mielestäni korkki ei kuitenkaan irtoa pultit aukaisemalla vaan luukku pitää saada auki. Eli lukon kieli nojaa tankkiin.

muumu

Lainaus käyttäjältä: möhömaha - helmikuu  5, 2009, 19:13
Minä kiitän vinkistä,ilmottelin kaverille neuvot.Toivottavasti plugi muljahtaa auki..Itellä on -01 1200s Bandit vaikka tuo "nou bandit":a näyttää mutta se johtuu ainoastaan siitä että olen uskomattoman kädetön näiden tietokoneiden kanssa!Kyllä mä yritin mopedin tänne ilmottaa mutta eihän tuo perusduunarilta luonnistu ;D
Klikkaa tuota ja täytä allekirjoitus ja paina "Muuta profiilia" nappia alakulmassa niin kohta kaikki tietää mitä on tallissa  ;D
BAT1200S -01

Hale63

Lainaus käyttäjältä: möhömaha - helmikuu  5, 2009, 19:13
Itellä on -01 1200s Bandit vaikka tuo "nou bandit":a näyttää mutta se johtuu ainoastaan siitä että olen uskomattoman kädetön näiden tietokoneiden kanssa!Kyllä mä yritin mopedin tänne ilmottaa mutta eihän tuo perusduunarilta luonnistu ;D

Veli möhömahan allekirjoitus korjattu ylläpidon toimesta  ;)

Kiitos veli muumullekin vinkistä.
Hayabusa 2003
ex Bandit 1200S -99

möhömaha

No se kävi hätäsesti :o.Kiitokset isot,taas oppi kolmevitonen vanhus uutta ;D

poku

Jou! Ohutta öljyä esim crc, aseöljy ym, paineilmaa ja pientä koputusta ruikkarin takaosalla. Paineilma tuikkaa öljyn joka paikkaan ja pieni koputtelu auttaa jos siellä on iso hapettuma. Jos lukkopesälle on annettu väkivaltaa se saattaa olla jo pilalla.
650GT-07