Bandit foorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Kirjoittaja Aihe: Tankin korkki jumissa..  (Luettu 3648 kertaa)

möhömaha

• Vieras
Tankin korkki jumissa..
« : Helmikuu 3, 2009, 21:10 »

Tervehdys!Kaveri siirtyi myös motoristikantaan ja hankki viikko sitten vanhan gikserin,vm.-88 ja tänään ilmeni otsikon mukainen ongelma.Onko kenelläkään ollu vastaavanlaista probleemaa?Itse asun 200 kilometrin päässä joten en pääse korkkia ihmettelemään.Pyörä on seissyt kuulemma melko kauan joten lukon mekanismi on varmaankin hapettunut.Itse ehdotin lukkopesälle aseöljy-kylpyä mutta mikäli muita vinkkejä tulee mieleen niin kertokaa ihmeessä.Nöyrät kiitokset jo etukäteen..
Kirjattu

rosmo69

• Vieras
Vs: Tankin korkki jumissa..
« Vastaus #1 : Helmikuu 4, 2009, 20:54 »

Jos oikein muistan niin se on kans ruuveilla kiinni niinku rosmon korkkikin,kuusioruuvit irti ja korkki käteen ja eikun likoamaan ruosteenirroitus öljyyn ja kun aukeaa avaimella niin kunnon aseöljy lastikylpy perään niin eiköhän se siitä herää... ???
Kirjattu

möhömaha

• Vieras
« Vastaus #2 : Helmikuu 5, 2009, 19:13 »

Minä kiitän vinkistä,ilmottelin kaverille neuvot.Toivottavasti plugi muljahtaa auki..Itellä on -01 1200s Bandit vaikka tuo "nou bandit":a näyttää mutta se johtuu ainoastaan siitä että olen uskomattoman kädetön näiden tietokoneiden kanssa!Kyllä mä yritin mopedin tänne ilmottaa mutta eihän tuo perusduunarilta luonnistu ;D
Kirjattu

quumies

• Vieras
« Vastaus #3 : Helmikuu 5, 2009, 19:28 »

Itsekin irrottelin taannoin tankin korkkia. Mielestäni korkki ei kuitenkaan irtoa pultit aukaisemalla vaan luukku pitää saada auki. Eli lukon kieli nojaa tankkiin.
Kirjattu

muumu

• Vakiokalustoa
  • Hero member
« Vastaus #4 : Helmikuu 5, 2009, 19:32 »

Minä kiitän vinkistä,ilmottelin kaverille neuvot.Toivottavasti plugi muljahtaa auki..Itellä on -01 1200s Bandit vaikka tuo "nou bandit":a näyttää mutta se johtuu ainoastaan siitä että olen uskomattoman kädetön näiden tietokoneiden kanssa!Kyllä mä yritin mopedin tänne ilmottaa mutta eihän tuo perusduunarilta luonnistu ;D
Klikkaa tuota ja täytä allekirjoitus ja paina "Muuta profiilia" nappia alakulmassa niin kohta kaikki tietää mitä on tallissa  ;D
Kirjattu
BAT1200S -01

Hale63

• ylläpitäjä
  • Ylläpito
  • Hero member
  • 'One day at a time'
« Vastaus #5 : Helmikuu 5, 2009, 20:33 »

Itellä on -01 1200s Bandit vaikka tuo "nou bandit":a näyttää mutta se johtuu ainoastaan siitä että olen uskomattoman kädetön näiden tietokoneiden kanssa!Kyllä mä yritin mopedin tänne ilmottaa mutta eihän tuo perusduunarilta luonnistu ;D

Veli möhömahan allekirjoitus korjattu ylläpidon toimesta  ;)

Kiitos veli muumullekin vinkistä.
Kirjattu
Hayabusa 2003
ex Bandit 1200S -99

möhömaha

• Vieras
« Vastaus #6 : Helmikuu 5, 2009, 20:39 »

No se kävi hätäsesti :o.Kiitokset isot,taas oppi kolmevitonen vanhus uutta ;D
Kirjattu

poku

• Sr. Member
« Vastaus #7 : Helmikuu 7, 2009, 00:07 »

Jou! Ohutta öljyä esim crc, aseöljy ym, paineilmaa ja pientä koputusta ruikkarin takaosalla. Paineilma tuikkaa öljyn joka paikkaan ja pieni koputtelu auttaa jos siellä on iso hapettuma. Jos lukkopesälle on annettu väkivaltaa se saattaa olla jo pilalla.
Kirjattu
650GT-07