No tuo vaihtamisvimma perustui täysin keskustelupalstoilta luettuihin kommentteihin ja enemmän silmää hivelevään muotoiluun - oli vaan pakko saada juuri tuollainen sini-valkoinen jässikkä

Kun sitten ensimmäisen kerran lähdin koeajolle, niin yllätti useisiin kommentteihin verrattuna tuo GSX:n koko ja käsiteltävyys. Mulla tosin mittaa 195 cm (bandiitti tuntui jopa melkein pieneltä), mut ei tuo 1400 minusta mikään massiivinen peli ole tai käsiteltävyys mitenkään jäykkää.
Itse tykkään ajella enemmänkin alakierrosväännöllä kiihdytellen, joten siihen hommaan tuo ruisku & 1400 cc on ihan omiaan (mun mielestä tässä vois olla vaihteita 5 ja i/ö Banditissa 6, niin olis enemmän järkeä). Yläkierroksillahan se stoppi sit tuleekin jo melko hyvissä ajoin, mut täytyy oppia elämään sen kanssa ja polkea isompaa vaihdetta

Parinsadan kilometrin jälkeen ei ole vaihto kaduttanut, vaikkei Banditistakaan varsinaisesti mitään negatiivista sanottavaa löytynyt. Harmittavasti vaan nuo illat alkaa olemaan jo sen verran kylmiä&märkiä&pimeitä, jotta kovin paljoa ei tänä syksynä varmaan tule tuolla enää ajettuakaan
Ai niin; äänistä pitää vielä sen verran sanoa, että vaikken mikään mahdoton tuunaaja/pakoputkivirittäjä olekaan, niin noille vakioputkille pitäis keksiä jotain. Sama homma kuin Banditissakin, niin pelkästään nuhaisilla vakiovaimentajilla on kyllä pilattu iso osa ajamisen elämystä.