Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

Vanhin Bandit kuski

Aloittaja scooterman58, elokuu 13, 2008, 20:10

« edellinen - seuraava »

Hekku

Ei me seniori-ikäiset ehkä kuitenkaan noudateta Harmaahukan kivaa toivotusta, eihän ?

Paali

 
   Tuli tuossa 62 täyteen mutta haitanneeko tuo?

harmaahukka

Lainaus käyttäjältä: Paali - maaliskuu  4, 2009, 10:19

   Tuli tuossa 62 täyteen mutta haitanneeko tuo?

Aina vaan paranee! Perskeles, olen perässä 9 vuotta! Toivotonta kiriä....

-hh-
1200S -05

BANDIT1250SA

Ei ihan vanhimmasta, muttei nuorimmastakaan päästä. 53:s kesä tulossa kuitenkin mieleltään poikasena ja 4 kesä aloittelevana motoristina.

EEKI

Takana 11v uusiomotoristi-ikää ja mittarissa kaikkiaan 56. Aikoinaan hommaa aloittelin "pikkusta" vajaa 16 vuotiaana ja kruisailua jatkui silloin alle 10 vuotta. Olis vaan pitänyt aloittaa tää toinen rundi aikasemmin kun tuntuu ettei ajamisesta tarpeekseen saa. Enää en sentään käynnistele mopoa talvisin vain saundin vuoksi, joten ehkä pahin kuume on takana.
1250S -07

petska

isäni on 53 syntynyt ja ajelee tuolla mun vanhalla bandulla ja tuumaili radalla ajosta et kivaa hommaa kun viimekesänä kävi eka kerran... ;)
Suzuki gsf  1200s vm03...tyttöjen malli (vapari) 1216cc... akran race ränni..RS-36...dyna 2000... Suzuki gsxr 1100
ex suzuki gsf 1200s vm98 mut kuitenkin tallissa, ex suzuki gsx750es vm86 ja tietysti 57vm pappatunturi...

muumu

Lainaus käyttäjältä: petska - maaliskuu  4, 2009, 20:24
isäni on 53 syntynyt ja ajelee tuolla mun vanhalla bandulla ja tuumaili radalla ajosta et kivaa hommaa kun viimekesänä kävi eka kerran... ;)
Meinasko tulla häppeningiin ajeleen?
BAT1200S -01

Pulpito

Mulla ei ole ikävuosille moottoripyöräilyssä mitään käyttöä.En ole edes muistanut ajatella koko asiaa.Sanokoon sitten lapsenlapsenlapset kun alkaa riittää   päristely.

petska

Lainaus käyttäjältä: muumu - maaliskuu  4, 2009, 20:26
Lainaus käyttäjältä: petska - maaliskuu  4, 2009, 20:24
isäni on 53 syntynyt ja ajelee tuolla mun vanhalla bandulla ja tuumaili radalla ajosta et kivaa hommaa kun viimekesänä kävi eka kerran... ;)
Meinasko tulla häppeningiin ajeleen?

voisi isä tullakkin mut ei voi vielä tietää....
Suzuki gsf  1200s vm03...tyttöjen malli (vapari) 1216cc... akran race ränni..RS-36...dyna 2000... Suzuki gsxr 1100
ex suzuki gsf 1200s vm98 mut kuitenkin tallissa, ex suzuki gsx750es vm86 ja tietysti 57vm pappatunturi...

antkartt

Eikö sitä sanota,että ihminen on juuri niin nuori ( tai vanha) kuin haluaa olla ! Kyllä motoristeja voi hyvällä syyllä yleensä sanoa nuorekkaiksi.
Motorismi on niin hieno harrastus, että näen moottoripyöräilyn olevan hyvä motiivi pitää itsensä (ajo)kunnossa.Näin ainakin itse tunnen.
Täytin 60 vuotta tammikuussa mutta kyllä se keväinen tunne ja pyöräilykauden odotus tuntuu ihan samalta kuin aloittaessani 42 vuotta sitten.
Kaikille kevättä ja oikein mukavaa sekä turvallista alkavaa ajokautta !
T. AnttiK