Tekniikka kehittyy veljet.Koneesta tulee yksinkertaisempi esim.nokkaakselit ja ketjut jää pois ja sähkö sulkee ja avaa venttiilit.Niinsanotun vauhtipyörän tilalle tulee generaattori jolla hoituu startit ja lataus.Vaihteet toimii niinikään sähköllä napista.Nestejarrut letkuineen on historiaa,koska jarrut toimii nopeemmin ja tehokkaammin sähköisesti.Kaikki johdinsarjat jää pois uuden väyläkanavien vuoksi.Ajovalot muuttu ledeiksi.Nää nyky vekottimet on antiikkia 10v päästä 
Nokka-akselit voidaan joskus korvata pneumaattisilla venttiilikoneistoilla, joita elektroniikka ohjaa. Sehän on arkipäivää ollut jo pitkään formuloissa. Mutta tuskinpa vaan sähkömagneettista avausta ja sulkemista. Se olisi liian iso ja painava.
Vauhtipyörää ei ole Banditin koneessa ollut ikinä, eikä monessa muussakaan MP-koneessa.
Nappivaihteet olisivat varmaan mahdolliset jo nyt, mutta niillä ei välttämättä olisi suurta suosiota. Se fiilis nääs

.
Sähkökäyttöisistä riittävän tehokkaista jarrusatuloista tulee suuret ja painavat. Tietysti uusia magneettisia materiaaleita keksitään (vrt. kaiuttimissa Neodyne), mutta paljon on vielä parannettavaa.
Väylät ovat käytössä jo BMW:ssä, ainakin jossain muodossa. Tulevat varmaankin muihinkin pyöriin ajan kanssa, kunhan halpuvat tarpeeksi.
Ledivalot tulevat kyllä. Nähtäväksi jää joko 2020.
Uskon, että vanhimpiakin Banditeja liikkuu vielä 2020. Niissä on kuitenkin sitä jotain, jota ei korvaa uusin tekniikka

. Valmistetaanhan Harlikoitakin ja vastaavia vielä nykyäänkin, vaikka modernimpia ratkaisujakin on ollut vuosikymmeniä.