Ajo-opetusta kevään kynnyksellä!

Aloittaja maximal, huhtikuu 18, 2008, 21:19

« edellinen - seuraava »

maximal


Katso tämä!

Sattuipa silmään kilpailevalta foorumilta. Kantsii katsoa ja miettiä noita asioita, varsinki ne jotka ovat ekaa kesää rattailla kaksipyöräisellä, niin kuin minä kolmen kesän jälkeen (viimeksi oli piikki).
Pistää miettimään kun luulee osaavansa kaiken.  :o

Matson

Erittäin hyvä opus! Ehdottomasti tutustumisen arvoinen, jos joku ei ole tuohon vielä törmännyt. Kuuluu jokaisen motoristin yleissivistykseen.

maximal


Jukkath

Kyllä tuo kannattaa lukea joka kevät, jotta muistuu asiat mieleen. Hyvä on opus!

SS-66

Opas on hyvä. Pistänpä myös vaimon lukemaan sen ja sitten harjoittelemaan mopoilua. ;D Pitää sitä kyllä itekin harjoitella ;)

vormisto

Hyvä opus, pitääpäs lukasta niin muisti virkistyy näin talven jäljiltä.

Hombre

Kotka with flavor,,,

maximal

TM


Siinäpä vielä toinen linkki jota voi tylsänä hetkenä lueskella ja tiedä vaikka jotain uutta oppisi.

poku

Pidin lapselle ajoharjoittelun ja banu kaatui kahdesti. Kovin lapsi kehui kurssia hyväksi, eivät autokoulussa kuulemma opettaneet kaatamaan.No tänään on katteet maalattu ja vilkkukin tulee varmaan huomenna, mutta kuinka moni saa pyöränsä ylös kun se on kyljellään?
650GT-07

Hombre

Lainaus käyttäjältä: poku - toukokuu  1, 2008, 20:59
Pidin lapselle ajoharjoittelun ja banu kaatui kahdesti. Kovin lapsi kehui kurssia hyväksi, eivät autokoulussa kuulemma opettaneet kaatamaan.No tänään on katteet maalattu ja vilkkukin tulee varmaan huomenna, mutta kuinka moni saa pyöränsä ylös kun se on kyljellään?

Minkä hintainen se vilkku on?

nimim. kaatopaikaltaan ja huomenna kauppaan vilkkua sekä jarrukahvaa hakemaan
Kotka with flavor,,,

harmaahukka

Kaksi vuotta sitten nousi vielä. Nyt hauisjänne poikki, eipä nouse enää :'(

-hh-
1200S -05

poku

41€ Moto Heinolta. Ei mun mielestä paha ja alakatteet toimii kuten kaatumaraudat.  8)
650GT-07

Hombre

Minulla oli takalaukku paikallaan eli kiintopisteet asfalttiin --> laukku, vilkku (tosin paloina) ja katkennut jarrukahva. Alakatteeseen ei tullut naarmuakaan  ::)
Kotka with flavor,,,