Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

Minne menossa 2010 ?

Aloittaja peks, maaliskuu 27, 2010, 19:23

« edellinen - seuraava »

tmk


Lainaus käyttäjältä: peks - huhtikuu 27, 2010, 17:03


Hienot on maisemat peikkotiellä ja sen ympäristössä jos vaan ilmat suosii. Jotunheimin jäätikön luona oli lunta tienlaidassa vielä heinäkuussa.
Pitäisi minun etsiä se tie jos teidän reitille osuu,yksityinen pieni pyörätien levyinen mutkapätkä joka talvet tukossa.
Vanha mumma ja pappa puolessavälissä puomin kanssa perii muutaman euron lipun.Hieno tie pitkästi pirun korkeella menee.
Geirangerintietä eli sitä peikkotietä piti vähän palata välillä takaisinkin oli niin hienoa mutkapätkää.


Mä ajelin pari vuotta sitten juhannuksen jälkeen Geirangerin vuonolta tietä nro 15 itään ja sitten tietä 55 Sogndaliin asti. Sieltä taas kohti itää. Lumisia vuoria silmänkantamattomiin. Itse tie oli hyväkuntoista, kohtalaisen mutkikasta mutta melko nopeaa  :)
1200S -02
ex 600S -04

koomatt

Viideota Peikkotiestä........ ;D jos kiinnostaa ?

Juhannuksen jälkeen.....jos kaikki ok  ::) suuntana Eurooppa.Saksa-Tsekki (Prahassa 2päivää)-Slovakia-Puola (Auzwitz)-Unkari-Itävalta jne. 8)

juzz

Kesä töissä ja vain viikonloput vapaana, kysymys kuuluukin, mitä pe-su välillä saavutettavia paikkoja suosittelette? Lähtöpaikkana Tampere.

akylas

Pyörät lähtee rekalla Iruniin Espaniaan 12.5. ja itse perässä Biaritziin 21.5. lentäen...
tästä sitten Espaniaa alas Portukalin kautta Gibraltarille ja takas ylös toista rantaa...
Hirveesti ei olla suunniteltu vielä tullaanko Ruotsin vai baltican kautta, mutta eiköhän se
matkalla ratkea... Alpit olisi kiva taas käydä koluamassa kyllä matkalla...
Reissuun on nyt alustavasti varattu 5 viikkoa...  8)
GSF 1250SA -08, AJS 18S -52

track08

Lainaus käyttäjältä: juzz - toukokuu  9, 2010, 00:36
Kesä töissä ja vain viikonloput vapaana, kysymys kuuluukin, mitä pe-su välillä saavutettavia paikkoja suosittelette? Lähtöpaikkana Tampere.

Sama huomma, paitsi että lähtöpaikkana on Helsinki. Kyllä sitä kevyesti Lapin läänin eteläpuolella olevan Suomen ehtii viikonlopussa kiertämään. Lapissa ois kiva käydä, mutta saattaisi tiet mennä sitten vähän turhan tylsiksi, että sinne saakka ehtisi.
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

lada-v8

Itselläni ainut etukäteen ajateltu reissu tullee suuntautumaan Turun saaristoon, ajankohta avoin. En tiedä oikein tuleeko Ahvenanmaa kyseeseen samalla reissulla vai ei.

Rajojen ulkopuolelle en ole edes miettinyt lähteväni, minulle on niin paljon uutta nähtävää täällä omassa maassakin...  :)
600 S -99

track08

Lainaus käyttäjältä: lada-v8 - toukokuu 10, 2010, 09:05
Itselläni ainut etukäteen ajateltu reissu tullee suuntautumaan Turun saaristoon, ajankohta avoin. En tiedä oikein tuleeko Ahvenanmaa kyseeseen samalla reissulla vai ei.

Minäkin koitan mahduttaa tähän ajokauteen rengastien kiertämisen prätkällä. Autolla sen olen jo nähnytkin, mutta ei vähennä yhtään intoa lähteä sinne uudestaan prätkällä, päinvastoin. :)

Sitten kun tiedät enemmän millon ehkä olet menossa, niin katsotaan jos vaikka samaan aikaan sinne satuttais.. :)
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

lada-v8

Lainaus käyttäjältä: track08 - toukokuu 10, 2010, 09:13

Minäkin koitan mahduttaa tähän ajokauteen rengastien kiertämisen prätkällä. Autolla sen olen jo nähnytkin, mutta ei vähennä yhtään intoa lähteä sinne uudestaan prätkällä, päinvastoin. :)


Sama tilanne itsellänikin, autolla olen sen kerran kiertänyt, toki siitä on jo vuosikausia aikaa. Kahdessa paikassa silloin yövyttiin, täytyis jostain kaivaa esille, jotta missä.
600 S -99

track08

Lainaus käyttäjältä: lada-v8 - toukokuu 10, 2010, 09:20
Lainaus käyttäjältä: track08 - toukokuu 10, 2010, 09:13

Minäkin koitan mahduttaa tähän ajokauteen rengastien kiertämisen prätkällä. Autolla sen olen jo nähnytkin, mutta ei vähennä yhtään intoa lähteä sinne uudestaan prätkällä, päinvastoin. :)


Sama tilanne itsellänikin, autolla olen sen kerran kiertänyt, toki siitä on jo vuosikausia aikaa. Kahdessa paikassa silloin yövyttiin, täytyis jostain kaivaa esille, jotta missä.

Saariston Rengastie -ketjussa on lisää aiheesta. :)
GSX1250FA'12 ('16-'19) Ibiza
GSX1250FA'10 ('14-'16)
GSF650S'05 ('07-'11)

numbie

Lainaus käyttäjältä: track08 - toukokuu  9, 2010, 11:39
Lainaus käyttäjältä: juzz - toukokuu  9, 2010, 00:36
Kesä töissä ja vain viikonloput vapaana, kysymys kuuluukin, mitä pe-su välillä saavutettavia paikkoja suosittelette? Lähtöpaikkana Tampere.

Sama huomma, paitsi että lähtöpaikkana on Helsinki. Kyllä sitä kevyesti Lapin läänin eteläpuolella olevan Suomen ehtii viikonlopussa kiertämään. Lapissa ois kiva käydä, mutta saattaisi tiet mennä sitten vähän turhan tylsiksi, että sinne saakka ehtisi.

Käväise Virossa. Siellä ehtii kiertää melkein koko maan  ;) Saarenmaa on myös hieno paikka ja hirmuisissa lauttajonoissa saa hymyn huulille, kun ohittaa pyörällä niitä 1-2 km lauttajonoja viikonloppuisin.  ;D ;D
Bandit 1200 S vm. -04 2007-2012,  2013-2018 Suzuki RF 900 R -96, Kawasaki ZZR 1200 -04 2018 -2020 BMW K1200S -05 2020 ->

Pannari

Baltian kierros heinäkuun puolessa välissä. Liettuassa kai hiukkasen pitempään...
nyt 1250SA -09
650S -05

okin650

Viimeistään 5.7 lähetään parin pyörän voimin Norjaan.

Joikhu

#27
14.7 Lähtö Pohjanmaalta ja matkassa mukana 1 x Bandit ja 1 x Busa. Länsireunaa ylös, Altassa suunta kohti kotia ja Itäreunaa alas. Kahdeksan yötä olisi tarkoitus olla matkalla ja palautua takaisin kotiin 22.7 Torstaina. Jos jotakuta kiinnostaisi lähteä mukaan niin näillänäkymin mökeissä voisi olla vielä vapaata tilaa...

pxu

Tuli käytyä kierros Etelä-Ruotsissa Skånea myöten, ja täytyy sanoa, että ihme kun kaikkien pitää aina vaan mennä joko Norjaan tai Alpeille....? Yhtään suomalaista pyörää ei nähty kun lautoilla, ja kaikki ne olivat varmaan paahtamassa kovaa vauhtia Ruotsin läpi...

Mahtavat hyvinkin vaihtelevat maisemat yllättivät täysin, suhteellisen edullista ja hyvin rauhallista oli asustaa hyvätasoisissa Bed&Breakfast-paikoissa. Hirvittävä määrä hyväkuntoisia pikkuteitä risteiltäväksi. Suosittelen.
GSF1250SA (vm11)-12
exGSF650SA

Antsa

Saksan reisulta palatessamme jouduimme pysähtymään edessä olleen pahan liikenneonnettomuuden takia. Puolisen tunti odoteltuamme tuli paikkakuntalainen herrasmies kysymään haluaisimmeko seurata häntä kolaripaikan ohi. No olihan meillä jo kiire löytää yöpaikkakin, niin mikä ettei.
Hetken ajettuamme Volvon perässä alkoi koko reissun paras pätkä ja vielä Ruotsissa :o.
Tie oli kuin unelma, kurvia oikealle, vasemmalle, ylös ja alas. Kuski himmaili aluksi, mutta kun huomasi meidän seuraavan takapuskurissa alkoi hänkin painaa tallaa pohjaan. Nam. Leveydeltään hieman reilu meillä oleva 1 kaista ja pinta kuin radalle tehty. Olihan maukasta pätkää non 30 km.

Paikka oli jossain Lingsköpingin alapuolella, vai missä se nyt olikaan. ::)
Eli kyllä ruotsissakin on hienoja pätkiä, kun vaan tietäisi niistä.
1250 SA ABS-14. EX 1250 SA  ABS-12.   EX 1250 SA  ABS-10,   EX 1200 SA -06