Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

Tervehdys pitkästä aikaa

Aloittaja KultaKatriina, huhtikuu 24, 2025, 08:39

« edellinen - seuraava »

KultaKatriina

Minulla oli 1250 Bandit S -08 syksystä 09 kevääseen 14. Silloin olin tällä foorumilla jollainlailla aktiivinen muistaakseni nimimerkillä tap_sa.
Vaan keväällä 14 tuli se viidenkympin villitys: Prätkä rupesi tuntumaan tylsältä ja kytkin turhalta. Siirryin maxiskootteripuolelle. Kuutiotilavuus putosi kolmannekseen, mutta ajomukavuus vähintäänkin tuplaantui.
Onko täällä vielä se 2010-luvun pöhinä päällä?
Kerääkö porukat kilometrejä? Entäs Kajaanin penkityspäivät, osallistuuko porukat? Mä olin kerran, meitä lähti aika pitkä letka Lahdesjärven ABC:ltä kohti Jyväskylää ja Kajaania. Majoitus oli Vuokatissa.
Muistona aktiiviajasta jäi kaksi Bandit-paitaa, t-paita ja pitkähihainen. Edelleen tulee harvakseen käytettyä ja painojälki edelleen OK. Kiitos vaan Riccolina (tai jotain sinne päin).
Turvallisia kilometrejä ja terveisiä tutuille.
Muu merkki/malli

HiTec

Lainaus käyttäjältä: KultaKatriina - huhtikuu 24, 2025, 08:39Vaan keväällä 14 tuli se viidenkympin villitys: Prätkä rupesi tuntumaan tylsältä ja kytkin turhalta. Siirryin maxiskootteripuolelle. Kuutiotilavuus putosi kolmannekseen, mutta ajomukavuus vähintäänkin tuplaantui.
Ai meitä on muitakin. Itselläkin meinaan joka ainut pyörävaihto tässä menneen reilun 20v aikana on ollut prätkästä maxiin tai toisinpäin, ikuna ei ole vielä tullut vaihdettua prätkää prätkään - ja taas maxi kiinnostaisi, johan tuota on peräti 4. kausi tällä nykyisellä Bandulla alkamassa. Vai pitäisiköhän alkaa suuntaamaan sitä katsetta enempi tuonne DCT-askisiin prätkiin, joskos saisi ikäänkuin molemmat samassa kun en kerran tunnu osaavan päättää ;)
Suzuki GSF1250SA GT ABS -08

Kolmone

Kyllä täällä ollaaan ja toinenkin paluumuuttaja on Banditin sarvissa. Välillä meni toistakymmentä vuotta ratahommissa ja kyykkypyöriä tusaillessa. Nykyään pääosin tourinkia 1250 S:llä.

Monta tuttua jäi aktiivivuosilta ja ajoittain ollaan yhteyksissä, vaikkei kaikilla enää ole edes Bandittia. Paitakin löytyy vielä jostain.

Ja jos porukalta löytyy vielä innostusta, niin Ponutaipaleelle voisi lähteä 11 vuoden tauon jälkeen uudelleen.
GSF 1250 S 2008 ja muutama 50 cc, GSF 400 1992, CBR1000RR 2008YZF-R6 2008,
GSX-R 600 K9, GSX-R 1000 K6, GSX-R 1000 K2, 1200 S->N -04, 600 S -98, NX 250 Dominator -90, PV 50 -88, 2 x PV50 -81