Uutiset:

Onko sinulla jo suzukibandit.org tarrat?

Main Menu

Suzuki Gsx 1400

Aloittaja Vallaton, heinäkuu 10, 2012, 01:55

« edellinen - seuraava »

Vallaton

Tekisi mieli vaihtaa mopo tuohon nakumalliin. Jos jollain on kokemusta ko. pyörästä niin kertokoot hyvät ja huonot puolet miksi vaihtaisin Bandiitin moiseen kamppeeseen.
1250s -08
1200s -03

Fibanacci

Joskus aikoinaan tuollaisen koeajoin. Muistikuvat: hieman isompi ja jotenkin jämäkämpi kuin Bandit. Ehkä myös kankeampi mutkissa. Vääntää alhaalta paremmin, ylhäällä ei merkittävää eroa. Jousitus napakamman tuntuinen kuin Banditissa.

Tuosta ilmeisesti saa kans houkuteltua mukavasti hevosia lisää aika halvalla. Mopo-orkissa näyttää olevan 50 sivua rakentelutietoa mitkä oot varmaan jo huomioinutkin. Jos naku pitäis hankkia niin olis vakavasti harkinnassa, vaikka jos rahaa olis niin ottaisin kuitenkin b-kingin.
1200S -03
ex 600s -97 (bomberoitu)

artzu

#2
Käy koeajamassa kampe niin itse pääset hajulle millainen härveli ja vaihda jos tykkäät.
Mielipiteitä on monia mut itse suosisin bandua, koska räyhäkämpi ja näppärempi. Kerran kävin ajaan tolla gsx:llä niin ei mikään ihme peli ja jotenkin sellainen ohoijaa viilis jäi kun vertasin normi 1200 bandiittiin joka on enemmän meikän makuun (varsinkin sopivasti piristettynä).
Olishan se toisaaltaan leuhkaa kun voisi keulia esson baarissa papoille ja poikasille että 1400:nen ja vielä ruisku.
Eiköhän tuossa kone kestä sen mitä pitääkin, mut käy koeajamassa ja anna kunnolla jerkkua niin selviee että onko hyvä ja vaipuuko pieneen kliimaksiin kun ihtelles sen ostat. Näin ainakin ihte tekisin...  :)
Suzuki Bandit 1216T ic -00
Suzuki Bandit 1200N -99 (projekti)
Suzuki GSX-R 1100W -95 (emännän)

Dyny

Lainaus käyttäjältä: Vallaton - heinäkuu 10, 2012, 01:55
Tekisi mieli vaihtaa mopo tuohon nakumalliin. Jos jollain on kokemusta ko. pyörästä niin kertokoot hyvät ja huonot puolet miksi vaihtaisin Bandiitin moiseen kamppeeseen.
Viime kesänä oli liki vaihtaa iso bandu tommoseen RM.Heinolla 36tkm ajettu 2004 hinta oli 6800e mut ku just toisen myyjän kanssa kateltiin sitä niin puhelimen kautta tuli suora ostovaraus joten jäi ostos siihen=)
1200N vm 2000

Handegunnar

Lainaus käyttäjältä: Dyny - heinäkuu 10, 2012, 23:31
Viime kesänä oli liki vaihtaa iso bandu tommoseen RM.Heinolla 36tkm ajettu 2004 hinta oli 6800e mut ku just toisen myyjän kanssa kateltiin sitä niin puhelimen kautta tuli suora ostovaraus joten jäi ostos siihen=)

Kävitkö jälkeenpäin katsomassa oliko pyörä häipynyt? Tuohan on vanha automyyjien temppu.
Bandit 1250A -07, ex.Bandit 1200 naked -99 (huoltosuhde jatkuu)

harmaahukka

Sillä silmällä on tullut katseltua samaa härpäkettä. Keväällä näin ekan kerran punamustalla värillä ja täytyy sanoa että kuola hiukan tippui suupielestä. Yhden hemmon kanssa Apparalla ajeltiin päivä aika lähekkäin, suunilleen saman vauhdin laite kuin Bandit. Se stereoperä hämää hiukan, on ihan kohtuullinen kuitenkin ja hyväsäätöinen. Keula bandumaisen löysä. Kone on hieno Suzka-mylly.

-hh-
1200S -05

Dyny

Lainaus käyttäjältä: Handegunnar - heinäkuu 11, 2012, 10:15
Kävitkö jälkeenpäin katsomassa oliko pyörä häipynyt? Tuohan on vanha automyyjien temppu.


Joo olen sen uuden omistajan kanssa ihaillut sitä pyörää vehoniemessä perjantaisin=)
1200N vm 2000

JPT

Viime syksynä vaihtui iso Bandu GSX 1400. Vielä ei ole tarvinnut vaihtoa katua, kyllähän Bandu jollain tavalla tuntuu räyhäkkäämmältä mutta itse kyllä mieltynyt nykyisen "mopon" sähkömoottoriin.
Itse en kyllä allekirjoita tuota että olisi kankeampi kuin Bandit, tosin itse ei tule noihin alustan säätöihin puututtua, joten perussäädöillä mennään ja minusta menee kukkahattu vauhdeilla isolohko mutkiin kuin ajatus.
Tuntuisi olevan kuluneille renkaille ronkelimpi kuin Bandit. Edessä ei lähellekkään loppuun ajettu Z-6, niin oli melko metka peli ajaa 60-70 vauhtia uraisella tiellä.
Kaksi päällä ajaessa maantienopeuksissa kyytiläisen meinaa unohtaa, mutta kaupunkinopeuksilla Bandu oli muistini mukaa jonkunverran helpompi.
Itselle "isolohko" oli haaveissa siitä lähtien kun se esiteltiin, jollain tavalla tuo retro ulkonäkö vaan miellyttää silmää tosin tuo -07 mallin äänenvaimennin vaati kyllä jonkun verran totuttelua.
DL1000 V-Strom -16 KLX250S -13 GS500E scambler projekti
ex Tenere xtz660 -08 ex GSX 1400 -07
ex 1200S -06, ex 600S -03, ex GS500 -89, ex GS450 -82

Lappis

Vanha topic, mut herätellään...

GSX 1400 K3 tuli hankittua.
Yhden kesän kokeilin isoa Intikkaa Bandujen jälkeen, mut ei.
Liian pappamaisia mun makuun. Koskee kaikkia customeita/cruisereita.

Mut tämä isolohko...
Mun jo sammunut katuprätkäilykipinä syttyi uudelleen tämän pyörän myötä.
Pitkään olin isolohkosta haaveillut ja kun lopultakin sopivasti modattu yksilö vastaan tuli, Intikka lähti ja GSX tilalle.

Tämä pyörähän nimenomaan on räyhäkkä ja omaa persoonallisuutta. Just niitä juttuja, mitkä Bandusta puuttuu.
Uudelleen maalattu; punaista, mustaa ja kromia.

Tuplaputket oli must ja ne löytyy. Originellit heitetty hittoon ja mökää tilalle.
Power commanderi, speedo healer, päivitetty alusta, ledivalot-ja vilkut.
Dynolaput, mitkä kertoo 130 newtonin voimasta 3 tonnissa. 140 newtonin huiput oli jossain viidessä tonnissa.
Tehot 120 hepan luokkaa takaselta, en muista kierroksia.

Ja se ulkonäkö...tämä on äijäpyörä.

Aivan upea prätkä, mistä tuskin tulen luopumaan.

Ainoa miinus etupäästä moottoritienopeuksissa. Tuntuu, että voisi olla herkkä woblaamaan.

Muuten kyllä täydellinen peli.
GSF 650 SA '07 (15-16)
GSF 1250 GT '07 (16-21)
GSX-R 750 '04 ((19->)*
VL Intruder LC 1500  (21->23)
Suzuki GSX 1400 '03 (23-)
*ratapyörä

artzu

Lainaus käyttäjältä: Lappis - heinäkuu  3, 2023, 18:11
Ainoa miinus etupäästä moottoritienopeuksissa. Tuntuu, että voisi olla herkkä woblaamaan.

Kannattaa hitusen nostaa eturenkaan painetta (->2.7-2.8bar) niin voipi tuo woblaus tuntuma loppua tai sitten asentaa ohjausiskunvaimennin joka onkin hinnakkaampi vaihtoehto.
Tai tekee molemmat mihin itse bandun kanssa päädyin.  ;D
Suzuki Bandit 1216T ic -00
Suzuki Bandit 1200N -99 (projekti)
Suzuki GSX-R 1100W -95 (emännän)

Lappis

Pitänyt paineet tarkistaa jo useasti.
Jos nyt muistaisi.
GSF 650 SA '07 (15-16)
GSF 1250 GT '07 (16-21)
GSX-R 750 '04 ((19->)*
VL Intruder LC 1500  (21->23)
Suzuki GSX 1400 '03 (23-)
*ratapyörä